Writergirl

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Jeanette - 20 november 2012 23:06

Enligt min lista med nya vanor så ska jag ju få in avslappning 2-3 gånger i veckan. Förra veckan fick jag inga alls gjorde... Minnet är bra men kort, som man säger! Men idag körde jag min första avslappning på... jag vet inte hur länge. Var sååå skönt! Visst, det var ju som att börja om på noll igen, så helt avslappnad blev jag inte. Det var precis vad jag hade väntat mig (i och med att jag är superstressad typ hela tiden), så körde direkt på första spåret då man ska spänna olika delar av kroppen för att sedan slappna av. Helt enkelt för att känna skillnaden. Blir nog att köra på den ett par gånger till i alla fall innan jag går över på nästa.


Kolla gärna in mina tidigare inlägg om Avslappning, Tips vid avslappning och Möjliga effekter vid avslappning.


 

Av Jeanette - 20 november 2012 19:39

Några foton jag tog en sommarnatt.

   


 


 


 



Av Jeanette - 20 november 2012 17:44

Det finns många ställen jag skulle vilja åka till men när det kommer till det som hamnar i topp så är det helt klart Italien. Någon gång ska jag bara dit!


Drömmen är så klart att ha möjlighet att resa runt lite och se flera delar av landet; Rom, Venedig, Milano, Toscana, Florens, Pisa, Verona osv. Det vore verkligen a dream come true!


 


 


Av Jeanette - 20 november 2012 10:13

Massor att göra idag. Får ju besök imorgon av mormor och hennes syster så bäst att ha det städat ;)


  • Diska
  • plocka iordning i köket
  • plocka iordning i vardagsrummet
  • plocka undan extra-bordet jag hade när jag fyllde år...
  • ta hand om den rena tvätten
  • städa kattlådan
  • skriva ut ullaredslistan
  • gå och handla 

 


 


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards